Wednesday 18 December 2013

54 PERATUS RAKYAT KATA HUJAH EKONOMI BANYAK AUTA


 Malaysiakini melaporakan Lebih dari separuh responden yang ditinjau oleh pusat kajian MerdekaCenter berkata mereka “tidak percaya dengan kenyataan kerajaan mengenai ekonomi”.
Malah, seorang dari setiap lima orang yang diselidik dalam tinjauan itu berkata mereka “amat tidak percaya” dengan kenyataan berkenaan.Tinjauan berkenaan meminta responden menyenaraikan masalah utama yang dihadapi negara ini dan mendapati isu ekonomi menjadi kebimbangan utama yang digariskan oleh 67 responden.
Bagaimana hendak RAKYAT marhean nak percayai Kerajaan UMNO BN pimpinan Najib ini?Sudah kerap kali didapati menipu rakyat terang-terangan.Sebagai contoh yang terbaru ini kenaikan  Tol.Ini belum keborosan yang dilakukan mengunakan duit rakyat.

Membazirkan hampir RM7.2 bilion duit rakyat untuk membayar consultant luar negara hanya membaiki imejnya yang buruk bagi memberi gambaran positif mengenai pimpinan beliau dan negara.Pembelanjaan ini sudah tentu bukan keperluan rakyat.pembelanjaan untuk itu sahaja bermakna dalam satu hari beliau mengunakan hampir 5 juta sehari untuk menipu rakyat dan masyarakat dunia.Itu belum termasuk belanja kegunaan rosmah lagi.
KEPADA PENYOKONG TEGAR UMNO,Undilah lagi dan lagi!!!semua ini adalah angkara anda.

No comments:

Post a Comment