Monday 23 December 2013

PANAS!!!!GURU KAFA DIPECAT DAN DIBUANG KERANA ANAK ORANG PAS

Politik dendam kesumat yang ditaman dalam jiwa pemimpin parti gerombolan terhadap PAS tidak pernah pudar.kata-kata keramat Tun Mahathir Umno Busuk hingga ke Usus sememangnya tepat sekali dan semakin terserlah sifatnya.
Guru kafa yang dipercayai Anak-anak penyokong pas dan yang berkaitan telah diberhentikan perkhidmatan mereka serta merta.Demikianlah pendedahan yang didedahkan didalam laman Fb Ust Azhar Idrus baru-baru ini.Sedih dengan politik kebelakang dan tidak bertamadun yang diamalkan oleh Umno.Umno masih belum faham sebenarnya maksud demokrasi tetapi kerap melaungkannya.Mungkin ini amalan demokrasi ala Umno.

Jika guru Kafa ini tidak berdisplin,melanggar peraturan dan tidak perform melaksanankan tugas sebagai pendidik wajiblah dipecat.Apapun mereka nak buat selepas waktu mengajar,apapun juga mereka  sokong dan terlibat dengan mana-mana parti sekali pun hatta anak-anak dari penyokong parti manapun tidak sepatutnya diukur sebegini selagi tidak menganggu prestasi kerja mereka.

UMNO bukan parti pembela melayu,UMNO parti menjahanan dan memecahbelahkan orang Melayu dan parti pendendam.DAP tidak melakukan tindakan busuk seperti ini terhadap penyokong dan anak orang MCA.Hanya Umno saja yang sanggup melakukannya pada anak-anak orang melayu kerana mereka ternyata Adik beradik Setan.

Kuburkan UMNO pada PRU14 kalau tidak nasib MELAYU akan jahaman seperti mana ekonomi negara ranap kerana kerakusan,ketamakan,keborosan dan penyelewengan mereka.

No comments:

Post a Comment