Tuesday 10 December 2013

UMNO TIADA KUASA KE ATAS BANGSA MELAYU

Sejarah sudah membuktikan betapa firaun dimusnahkan oleh Allah kerana sifat riak
Sombong dan takkabur bilamana kuasa berada di tangannya.Allah SWT meninggalkan kesan kejahatan beliau apabila dimusnahkan sebagai peringatan kepada manusia selepasnya.
Manusia pada hakikatnya tidak punya kuasa sedikitpun di muka Bumi ini.Apabila kuasa yang dipegang terlalu lama maka manusia akan merasakan mereka ah yang berkuasa mengatasi kekuasaan Allah yang maha besar.Itu fitrah dan sunatuallah manusia sejak zaman nabi dan rasul lagi.

Apa yang saya cuba lontarkan adalah pemimpin UMNO merasakan bahawa mereka seolah-olah boleh berkuasa hingga ke hari kiamat?Adakah Mereka Sudah lupa bahawa Allah telah musnahkan Firaun atas keangkuhannya,begitu juga namrud dan raja-raja dizaman para Nabi dan rasul.

Pemimpin UMNO terang-terangan berpura-puraan dalam urusan agama,tidak melaksanankan perintah Allah di dalam Al-Quran.Memperjuangkan dan mempertahankan Islam di bibir tetapi di hati dan jiwa jauh menyimpang.

Saya tunjukan gambar ini utk anda nilaikan.

Manusia tidak akan Kekal kuasanya dan Allah boleh cabut nikmat kuasa sekelip mata.yang Kekal kuasanya hanya Allah menguasa sekelian Alam.

No comments:

Post a Comment